نشست مشترک انجمنهای صنایع پوشاک ایران، ویژندهای پوشاک کشور و طراحان لباس و پارچه ایران

روز چهارشنبه 30 خرداد 1403، نشستی مشترک به دعوت و میزبانی انجمن ویژندهای پوشاک کشور ایران با حضور اعضاء محترم هیأت مدیره‌ انجمنهای صنایع پوشاک ایران، ویژندهای پوشاک کشور، طراحان لباس و پارچه ایران، مدیران برندهای مطرح پوشاک کشور، نماینده دفتر صنایع و پوشاک و نساجی وزارت صمت و نماینده محترم پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا برگزار شد.

در این نشست که بیش از پنج ساعت به طول انجامید موارد مهمی از جمله مقابله با عرضه کالاهای قاچاق و تقلبی در سطح کشور، رعایت قانون تابلوهای فروشگاهی طبق دستورالعمل ابلاغ شده و بستر سازی فعالیت برندهای دارای مجوز در سطح کشور مطرح گردید.

در قسمت اول جلسه نحوه برخورد و جمع آوری کالاهای قاچاق و تقلبی با همکاری و مشارکت پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا طرح و برنامه ریزی شد.

در قسمت دوم جلسه‌ اعضا هیأت مدیره انجمن ها که خود جزو مالکین و مدیران برندهای مطرح پوشاک کشور می باشند به رویکرد فعالیت های صنفی و رفع دغدغه های پوشاک کشور و فعالیت های مشترک بین انجمن ها طرح و برنامه ریزی کردند.

شایان ذکر است پیرو همکاری انجمن ویژندها با اماکن عمومی فراجا جهت حمایت از ویژندهای پوشاک ایران و جلوگیری از فعالیت عرضه و توزیع کالاهای قاچاق در صنعت پوشاک ایران، از اعضای گرامی آن انجمن درخواست می گردد اطلاعات مربوط به ویژند(برند) خود را در سایت انجمن قسمت برندها بررسی نمایند و در صورت کسر اطلاعات اعم از آدرس دفتر مرکزی، تعداد نمایندگی و شعب فروشگاه ها و... در قسمت ثبت نام در انجمن ثبت نمایند تا در طرح جمع آوری تابلو های غیر مجاز و پوشاک قاچاق در کل کشور با مشکل روبرو نشوند.